Wednesday, January 25, 2012

Aku mmg ske tgk....


Aku mmg ske tgk pmpuan yg pkai tshet2 stail dedah dada....dedah kat lengan....stail pkai singlet then sangkut jaket or kardigan... Aku ske tgk pmpuan cmnie....nk tau sbb ape? Sbb klaka...aku tiap kali tgk diorg kn...msti nk tglak. Aku bkn nk ckp ape...da pkai baju cmtu kn....msti la ade laki cni cne tnong2, tgk2, jeling2 n pape je la yg swktu ngn nye...
TAPI, ape yg wat diorg nie klaka ialah...tau plak tu nk btolkn bhgian yg terdedah tu bile laki laen tnong2, jeling2, tgk2...tau lak nk ttop2 dada, tarik lengan baju tu bg ttop sket lengan tuh...aku ckop xthan nk tergelak tgk diorg nie. Da tau baju tuh dedah cni...dedah cne...yg korg sbok2 nk cover2 tu nape? Plik x? Nk pkai sngt kn...pkai je la...wat pe nk cover2 bile laky tgk korang, tnong korang lame2...
Xde la...sbenar nye...aku bkn nk ckp ape...klu korang reti malu...reti segan...xde nye korang nk pkai bju2 cmtu...yg korang sndri tau bju tu akn dedah kn MARUAH korang...n aku bkn nk ckp korang xde maruah.. Sumpah xde niat nk ckp cmtu... Cumer, bile korang pkai bju2 cmtu...seolah2 korang nk jtoh kn maruah sndri...nk lawa, nk cntek, nk cun, nk seksi...blh... TAPI, ade tmpt nye. Ade mase nye...k. Tengkiu. =) Aku minx maap la ye klu de tersinggung prasaan mane2 pmpuan yg da bace...sdg bace post aku nie...

Assalamualaikum...

No comments: